Przejdź do treści
Wczytuję...

Nasz sklep specjalizujący się w urządzeniach vintage audio działa na rynku od niedawna, ale już ma na swoim koncie całkiem dużo sukcesów.

Natomiast różni się zasadniczo od innych firm tego typu. Różnica polega na emocjonalnym podejściu do samych urządzeń audio z których większość ma za sobą długie życie.

My nie chcemy łudzić klientów, że używane „klocki” po 20,30 czy 40 latach nadal są w pełni sprawne i nadal będą bezawaryjnie cieszyć swoich nabywców.

Sami niejednokrotnie kupowaliśmy dla siebie urządzenia tego typu za niewysokie ceny i zawsze okazywało się, że cierpią na przeróżne usterki wynikające z ich wieku, sposobu użytkowania itp.

Niemal zawsze kończyło się to koniecznością wykonania zaawansowanych napraw, regulacji czy wymiany większości elektrolitów, potencjometrów etc.

Dlatego nasza filozofia jest następująca:

My nie jesteśmy firmą sprzedającą vintage audio w cenach znanych z popularnych portali aukcyjnych. Nie jesteśmy lombardem sprzedającym urządzenia zastawione a nigdy nie spłacone przez dłużników.

My wierzymy, że te starsze sprzęty mają swoją duszę. Nie tylko duszę, ale i bardzo interesujące brzmienie.

Dlatego nasza misja to RATOWANIE, ODBUDOWA, REGENERACJA, REWITALIZACJA vintage audio. Chcemy tym urządzeniom dać drugie życie, znaleźć im nowy dom. Po naszych zabiegach zakupione przez klienta sprzęty będą długo i bezawaryjnie działały, niejednokrotnie grając lepiej niż klocki współcześnie produkowane.

Sposób zamawiania vintage audio w naszym sklepie również różni się od tego ogólnie przyjętego na rynku.

My nie wystawiamy cen. Nie robimy tego ponieważ odbudowa, regeneracja, rewitalizacja każdego urządzenia, nawet w obrębie takich samych modeli, może zająć różne ilości czasu, pracy techników oraz wymagać różnych części.

Dlatego u nas klient zainteresowany konkretnym urządzeniem musi uzbroić się w odrobinę cierpliwości, ponieważ wskazany przez niego sprzęt najpierw trafia do naszych techników. Oceniają ilość prac potrzebnych na pełną rewitalizację urządzenia, a następnie ustalana jest kwota końcowa, czyli cena detaliczna. Oczywiście klient może tą cenę w pewnym niewielkim zakresie negocjować.

Po dojściu do porozumienia klient wpłaca zadatek, a następnie wybrane przez niego urządzenie rozpoczyna wędrówkę po stanowiskach techników odpowiedzialnych za kolejne etapy rewitalizacji.

Zazwyczaj taki proces trwa od półtora do czterech tygodni.

Przy odbiorze urządzenia klient dopłaca pozostałą (wcześniej ustaloną) kwotę i otrzymuje od nas 12-to miesięczną gwarancję na elektronikę, optykę i mechanikę.

To nie są usługi tanie. Ale gwarantujemy, że odbudowany przez nas sprzęt czeka drugie życie, co najmniej tak długie, jak jego dotychczasowy żywot.

W efekcie klient otrzymuje urządzenie z DUSZĄ, grające z DUSZĄ, w stanie technicznym i wizualnym takim jak w momencie wyjścia z fabryki.

Mogą się do nas zgłaszać również klienci chcący w pełni odbudować swój dotychczasowy sprzęt.

Wówczas procedura wygląda niemal tak samo, tyle że ostateczna kwota za usługę jest niższa.

Marek „Maro” Kulesza